• AZ STAFF VN INC CO.,LTD
  • Phuong Tower.2F,31C Ly Tu Trong, Ben Nghe Ward , Quận 1 , Hồ Chí Minh, Việt Nam
  • Lương: Thương lượng
Operation Manager - (HẢI PHÒNG/ HCM) - LƯƠNG CẠNH TRANH

AZ STAFF VN INC CO.,LTD


Mô tả chi tiết công việc

* Sea/Air Export:
- Ensure that all docs meet export regulation of Sea/Air Freight.
- Arrange details of shipments with Airlines, Shipping Lines, forwarders, carriers as necessary for exports
- Prepare complete set of docs pertaining to export shipping docs
* Sea/Air Import:
- Received Pre-Alert from Agent/Customer service, check docs, submit manifest, follow up the shipment, send Arrival notice, release D/O to the customer.
- Update shipment status for customers, and overseas agents.
- Resolve customers' and agents' claims relating to docs.
- Filling docs properly as per company's procedures
- Ensure all charges and related docs are collected from Customer/Overseas partners/Local agent
- Constant care is required in order to ensure all tasks are carried out timely and correctly
- Other duties assigned by Manager
- Other duties related daily operation & forwarding/logistics
- Report to Manager as required.
- WORKING HOUR: 8:30 am-5:30 pm. Should ensure at least 24 hours per week in office.
* Benefits:
- High salary, depends on experiences and ability of each candidate
- Having opportunities for learning, career improving
- Social & healthcare insurance, accident insurance
- Annual health check and and company trip
- Bonuses at certain public holidays & bonus for Tet

Kinh nghiệm/Kỹ năng chi tiết

* Requirement:
- Education: above full-time university bachelor degree.
- 5-10years proved experiences in Shipping & Logistics at Freight Forwarders or Logistics companies,it's essential to have the experience in Site operation at the port includes the D/O exchange, container pickup, port entry, coordination with the carrier and trucking vendors..etc.
- International Transportation(sea & air freight): 5-10years proved experience
- Business ability: excellent expression and communication skills, sharp market insight with the ability to develop business.
- Personal quality:strong responsibility, dedication, hardworking, honest and credible. Able to work under strong pressure and teamwork spirit, sincerity and long-term development of the company.
- English:Fluent, Excellent command of oral and written
- Chinese: will be a plus.

Mô tả

  • Mã việc làm: 02-031HC00083-85
  • Ngành nghề việc làm:
  • Cấp bậc: Quản lý / Trưởng phòng
  • Nơi làm việc:
  • Trình độ học vấn: Cử nhân
  • Mức kinh nghiệm: 5-10 năm kinh nghiệm
  • Loại công việc: Toàn thời gian cố định
  • Tuổi: 25-40
  • Giới tính: Nữ

Thông tin liên hệ

  • Cách liên hệ: Nộp trực tuyến, Gửi kèm File, Trực tiếp
  • Mô tả:

    - Apply ngay CV tiếng Anh qua email (vui lòng nêu rõ vị trí ứng tuyển và có kèm hình)
    - Bonus 20% lương khi apply CV Cho AZ STAFF VN

  • Tên liên hệ: Phòng Nhân Sự
  • Địa chỉ: Phuong Tower.2F,31C Ly Tu Trong, Ben Nghe Ward , Quận 1 , Hồ Chí Minh, Việt Nam
** Nhận hồ sơ ứng viên bằng ngôn ngữ: Tiếng Anh
Ngày gởi:
08/02/2019
Ngày hết hạn:
10/03/2019

Tags

Quận 7 Quận Ngô Quyền Logistics Supervisor Hồ Chí Minh Hải phòng Operations Management

AZ STAFF VN INC CO.,LTD Logo

AZ STAFF VN INC CO.,LTD
  • Số nhân viên: 100-499
  • Tên liên hệ: Phòng Nhân Sự

Khách hàng của AZSTAFF VN là Công ty được thành lập vào năm 2000 tại Thượng Hải, Trung Quốc, chuyên về giao nhận hàng hóa, thông quan hải quan, dịch vụ kho bãi và vận tải, có công ty con trải rộng ở Thượng Hải, Thanh Đảo, Indonesia và Việt Nam. 

Địa chỉ làm việc công ty: 

- Tan Phu Ward, District 7, Ho Chi Minh City

- Dong Khe Ward, Ngo Quyen District, Hai Phong

 

*** Lý do gia nhập công ty
Mức lương cao, phụ thuộc vào kinh nghiệm và khả năng của từng ứng viên
Có cơ hội học tập, nâng cao nghề nghiệp
Bảo hiểm xã hội và chăm sóc sức khỏe, bảo hiểm tai nạn
Kiểm tra sức khỏe hàng năm và chuyến đi công ty
Tiền thưởng tại một số ngày lễ và tiền thưởng cho Tết

Việc làm từ Công ty này

Việc làm khác từ Công ty này >>