• Elegance Hospitality Group
  • Phòng Nhân sự, Tầng 4, Tòa nhà Á Châu, 06 Nhà Thờ , Quận Hoàn Kiếm , Hà Nội, Việt Nam
  • Lương: Thương lượng
General Manager (Quản Lý Khách Sạn)

Elegance Hospitality Group


Mô tả chi tiết công việc

- Responsible for planning and managing the operations of the hotel to achieve customer (guests, employees, corporate and owners) satisfaction and quality service while meeting/exceeding financial goals.

- Maximize hotel’s profitability

- Increase and maintain the value of the asset

- To be directly responsible for the sales and revenue management strategy and implementation of the hotel

- Responsible for short and long term planning and day-to-day operations.

- Recommends the hotel’s budget, marketing plans and business plans and manages within approved plans and objectives.

- Responsible for the direct supervision of the hotel’s executive committee and the indirect supervision of all hotel employees. The General Manager has ultimate responsibility for the overall satisfaction and achievement of the hotel’s goals.

- Work directly with the Human Resources function, to ensure appropriate hiring, training, motivating, coaching, counselling and developing of team members

- Conducts a daily briefing with management on current key activities

- Evaluate changes in guest needs, the guest mix and competitive set, to recommend appropriate product/service and operational changes as necessary

- Anticipate and address guest issues and establish proactive processes to promote guest satisfaction

- Interacts in a positive way with all team members to ensure a luxury guest experience

- Other tasks which are assigned by Board of Director

* Benefits:

- 13rd & 14th month of salary (year-ended bonus)

- Premium heath insurance card for managerial level

- Other benefits will be discussed

Kinh nghiệm/Kỹ năng chi tiết

- Minimum of 7 years operational management experience or at least 3 years previous General Manager experience in hospitality industry

- A strong understanding of hotel operations and administration, included budgeting, forecasting, human resources, sales and marketing

- Ability to study, analyse and interpret complex activities and/or information in order to improve new practices or develop new approaches

- Must have exceptional sales, pricing, and revenue management competencies

- Must have the ability to understand global markets that affect the business of the hotel

- Must perform well under stress and be adaptable to changing work environments

- Strong decision making skills

- Strong oral and written communication skills

- Excellent English skills (speaking, listening, writing, reading)

- Good communication at all levels

- Ability to train and develop team members

- Excellent organizational skills

- Good computer skills (word processing, spread sheet, and presentation software)

Mô tả

Thông tin liên hệ

  • Cách liên hệ: Nộp trực tuyến, Gửi kèm File, Trực tiếp
  • Mô tả:

    - Please send your application by online, email or direct to:

  • Tên liên hệ: Phòng Nhân Sự
  • Địa chỉ: Phòng Nhân sự, Tầng 4, Tòa nhà Á Châu, 06 Nhà Thờ , Quận Hoàn Kiếm , Hà Nội, Việt Nam
** Nhận hồ sơ ứng viên bằng ngôn ngữ: Tiếng Anh
Ngày gởi:
22/09/2018
Ngày hết hạn:
22/10/2018

Tags

Nhà hàng Quận Hoàn Kiếm Quản lý Tuyển Gấp Quản lý nhà hàng Hà Nội

Elegance Hospitality Group Logo

Elegance Hospitality Group
  • Số nhân viên: 500-999
  • Tên liên hệ: Phòng Nhân Sự

Elegance Hospitality Group (EHG) là tập đoàn sở hữu chuỗi khách sạn và Resort boutique có chất lượng và dịch vụ hàng đầu Việt Nam với những giải thưởng danh giá do trang TripAdvisor bình chọn.

Được thành lập vào đầu những năm 2000, khởi đầu từ một khách sạn nhỏ, EHG đã phát triển mạnh mẽ với hệ thống những khách sạn và Resort mang phong cách, dấu ấn riêng trải dọc khắp Việt Nam dưới thương hiệu La Siesta Hotels & Resorts.
Đầu năm 2017, Chúng tôi vô cùng tự hào khi Hanoi La Siesta Hotel & Spa vinh dự đứng trong top 8/25 khách sạn tốt nhất – Thế giới. Không những vậy, 02 khách sạn của hệ thống là Hanoi La Siesta Hotel & Spa và La Siesta Hoi An Resort & Spa (tiền thân là Essence Hoian Hotel & Spa) lần lượt cũng đứng thứ 1 và thứ 3 trong top 25 khách sạn tốt nhất – Việt Nam (do TripAdvisor bình chọn).

Năm 2018, một lần nữa, hệ thống EHG lại tiếp tục đặt dấu ấn tự hào cho ngành du lịch Việt Nam khi có đến 02 khách sạn lọt vào top 25 khách sạn tốt nhất – Thế giới (Đứng thứ 4 và thứ 10): Hanoi La Siesta Hotel & Spa và Hanoi La Siesta Trendy Hotel & Spa
https://www.tripadvisor.com/TravelersChoice-Hotels-cTop-g1

Ngoài những giải thưởng danh giá mang tầm vóc quốc tế, top 03 khách sạn tốt nhất – Việt Nam (trên tổng số top 24 khách sạn) do TripAdvisor bình chọn cũng đều thuộc về cả 03 khách sạn của EHG:
https://www.tripadvisor.com.vn/TravelersChoice-Hotels-cTop-g293921

Điều chúng tôi luôn tâm niệm là đào tạo ra một hệ thống khách sạn với chất lượng dịch vụ hoàn hảo, đạt chuẩn quốc tế nhằm phục vụ du khách, nhất là du khách nước ngoài đến thăm Việt Nam. Đồng thời qua đó góp phần quảng bá về hình ảnh một Việt Nam thân thiện và hiếu khách trong lòng du khách nước ngoài và trở thành một trong những niềm tự hào của ngành du lịch Việt Nam.

Để góp phần phát triển ngành du lịch Việt Nam và vươn xa lên tầm Quốc tế, ở EHG, chúng tôi luôn chào đón những đội ngũ nhân viên tài năng, nhiệt huyết, năng động và giàu đam mê.

Hiện nay, do nhu cầu phát triển và mở rộng kinh doanh không ngừng, công ty đang có nhu tuyển dụng rất nhiều vị trí:
https://www.dropbox.com/sh/g9dceeyjn8btrj2/AAATRWSyNW6Ld5o6-VoeClvXa?dl=0&preview=EHG+_+RECRUITMENT8.pdf

Việc làm từ Công ty này

Việc làm khác từ Công ty này >>