Front Office Manager

Hoian Central Boutique Hotel & Spa


Mô tả chi tiết công việc

We are looking for a Front office manager to manage our reception area. You will act as the ‘face’ of our company and ensure visitors receive a heartwarming welcome. You will also coordinate all front desk activities, including calls, reservations and guests services.
As a Front office manager, you should combine a pleasant personality with a dynamic professional attitude to supervise and lead our team. Our ideal candidate can deal efficiently with complaints and has a solid customer service approach.
Ultimately, you should be able to ensure our front desk provides professional and friendly service to our customers.
* Main Responsibilities:
- Ensure front desk is tidy and has all necessary stationery and material (e.g. pens, forms and informative leaflets)
- Train, supervise and support office staff, including receptionists, security guards and call center agents
- Schedule shifts
- Ensure timely and accurate customer service
- Handle complaints and specific customers requests
- Troubleshoot emergencies
- Monitor stock and order office supplies
- Ensure proper mail distribution
- Prepare and monitor office budget
- Keep updated records of office expenses and costs
- Ensure company’s policies and security requirements are met

* Chế độ:
- Mức lương hấp dẫn
- Các chế độ khác theo quy định của công ty và nhà nước

Kinh nghiệm/Kỹ năng chi tiết

- Proven work experience as a Front desk manager or Reception manager
- Hands on experience with office machines (e.g. fax machines and printers)
- Thorough knowledge of customer service, office management and basic bookkeeping procedures
- Proficiency in English (oral and written)
- Solid knowledge of MS Office, particularly Excel and Word

Mô tả

  • Ngành nghề việc làm:
  • Cấp bậc: Quản lý / Trưởng phòng
  • Nơi làm việc:
  • Trình độ học vấn: Cử nhân
  • Mức kinh nghiệm: 2-5 năm kinh nghiệm
  • Loại công việc: Toàn thời gian cố định
  • Giới tính: Nam/Nữ

Thông tin liên hệ

  • Cách liên hệ: Nộp trực tuyến, Gửi kèm File, Trực tiếp
  • Mô tả:

    - Các ứng viên quan tâm vui lòng gửi hồ sơ, gửi kèm file hoặc trực tiếp đến tại công ty.
    - Please send your application by online, email or direct to

    * Hồ sơ xin việc bao gồm:

    - Đơn xin việc.
    - Sơ yếu lý lịch.
    - Hộ khẩu, chứng minh nhân dân và giấy khám sức khỏe.
    - Các bằng cấp có liên quan.

  • Tên liên hệ: Phòng Hành Chính Nhân Sự
  • Địa chỉ: 91 Hùng Vương, Phường Cẩm Phổ , Thành phố Hội An , Quảng Nam, Việt Nam
** Nhận hồ sơ ứng viên bằng ngôn ngữ: Tiếng Việt
Ngày gởi:
14/08/2019
Ngày hết hạn:
28/09/2019

Tags

Quản lý Lễ Tân Hội An Front Office Manager

Hoian Central Boutique Hotel & Spa Logo

Hoian Central Boutique Hotel & Spa
  • Số nhân viên: 100-499
  • Tên liên hệ: Phòng Hành Chính Nhân Sự

HOI AN CENTRAL BOUTIQUE HOTEL AND SPA là khách sạn theo chuẩn 4 sao quốc tế với 108 phòng khách sang trọng. Môi trường làm việc chuyên nghiệp, một cơ hội phát triển nghề nghiệp cho tất cả mọi người. Chúng tôi đang tìm kiếm những ứng cử viên luôn luôn muốn khám phá những điều mới tại nơi mà không chỉ để làm việc. Họ có thể tìm ra được những khuynh hướng khác nhau đầy mới mẻ trong công việc hàng ngày của mình – Họ là những người trẻ năng động, đầy nhiệt huyết, sẵn sàng thử thách trong môi trường làm việc chuyên nghiệp và đẳng cấp.

Việc làm từ Công ty này

Việc làm khác từ Công ty này >>