Admin Staff Cum Receptionist (Bình Dương)

CÔNG TY TNHH GUYOMARC'H VIỆT NAM


Mô tả chi tiết công việc

- Supporting the operation of general office machinery and equipment including switchboard, paging system, facsimiles, photocopiers, computer. 
- Undertake reception duties at prescribed times, and as required
- Screening telephone calls, enquiries and requests, and handling them when appropriate, example: recording the customer’s information & request and transferring them to the right sales department in charges.
- Supporting to deal with in-out correspondence, in-out samples, taking dictation & minutes into follow-up book.
- Supporting to deal with in/out coming email, faxes, documents, official correspondences
- Translate document from English to Vietnam and vice versa
- Supporting to make the payment requests of Administration dept.
- Supporting the stationery order requirements
- Supporting logistic tasks such as: Booking air-ticket, hotel, outside meeting room.
- Monthly supporting to check & collate the general expenses as taxi, air-ticket, visa, hotel, meeting room, office stationery, office drinking water, postal, shuttle bus. 
- Supporting to update the email list, follow-up laptop & desktop record & submit the documents as PR, quotation, contracts … related to IT task.
- Supporting the tasks related to legal documents for Expats (work permit, visa, temporary residence…)
- Other duties as requested by Administration Manager.
- Working location: An Phú, Thuận An, Bình Dương

Kinh nghiệm/Kỹ năng chi tiết

- Qualification: Bachelor degree in the related subject
- Language: English fluently in 4 skills
- Computing: Microsoft Offices (words, excel, power-point)
- At least 01 year of experience in reception, administration
- Prefer having experience in applying for VISA/ Work Permit/ Residence Card for expats
- Prefer having experience in controlling company car / taxi.

Mô tả

Thông tin liên hệ

  • Cách liên hệ: Nộp trực tuyến, Gửi kèm File, Trực tiếp
  • Mô tả:

    - Please send your application by online, email or direct to:

  • Tên liên hệ: Bộ phận Nhân sự
  • Địa chỉ: Khu phố 1B, phường An Phú, Thị xã Thuận An, Bình Dương, Việt Nam
** Nhận hồ sơ ứng viên bằng ngôn ngữ: Tiếng Anh
Ngày gởi:
12/02/2018
Ngày hết hạn:
14/03/2018

Tags

Thị xã Thuận An Hành chính Nhân sự Bình Dương

CÔNG TY TNHH GUYOMARC'H VIỆT NAM Logo

CÔNG TY TNHH GUYOMARC'H VIỆT NAM
  • Số nhân viên: 500-999
  • Tên liên hệ: Bộ phận Nhân sự

NEOVIA VIỆT NAM hoạt động trong năm lĩnh vực sản xuất thức ăn hỗn hợp hoàn chỉnh cho gia súc, gia cầm, thủy sản; sản xuất các loại premix, phụ gia, thuốc thú y và các dịch vụ liên quan đến sức khỏe vật nuôi và phân tích.

Hiện tại tập đoàn NEOVIA VIỆT NAM có hơn 700 nhân viên làm việc tại 6 nhà máy sản xuất thức ăn, 3 trung tâm R&D, 3 Trung tâm giống, 2 Phòng kỹ thuật, 1 Phòng thí nghiệm và 6 Kho trung chuyển trên phạm vi cả nước.

Việc làm từ Công ty này

Việc làm khác từ Công ty này >>